Friday, October 23, 2009

Først løbetid


Så skete det. Dido er blevet en voksen pige. Her i onsdags kom Dido i løbetid. Så 1 dag over 10 måneder. Det er timing som vil noget. Hun er så rolig og kærlig at hun er næsten ikke til at genkende. Kærlig er hun jo meget, men rolig på denne måde, er noget nyt. Nu er jeg så spændt på, hvordan det kommer til at gå udover hendes pels. Det siges, at de fælder rigtig meget efter løbetiden.

Vi er tilmeldte både kørekort til hund og unghundetræning, men desværre så er kennelhoste opdaget på Færøerne for første gang. Så al træning er "On hold!". Dog ikke her hjemme. Jeg har fået en pilates boldt. Den er Dido meget intresseret i. Så hun har været oppe på den og har fået DELUX godbidder. Hun syntes, at den er sjov.

Vi træner stadig Dog Dancing. Det er såå sjovt og Dido er vild med det. Emilia og Dido har et særligt bånd. Det kan lege i timevis, om mor her ikke stopper dem lidt.

I skulle have set Dido i dag. Jeg var inde at se et filmklip hos Lene og Qato fra en udstilling de var på. Dido blev ellevild. Det er lige før, at jeg tror at hun genkendte lyden fra dine søskende. Prima var også på.

Nogle gange ærgrer det os, at vi ikke bor i DK. Det ville være fantastiskt at kunne deltage til alle de ting, som sker hos jer. Jeg VED, at Dido ville være "The Best!"

No comments:

Post a Comment