Saturday, October 3, 2009

Alt for længe siden sidst


Kære læsere....Der var alså gået lidt kage i vores blog...Men vi er vendt stærkt tilbage ;)

Der er jo sket en masse her på det sidste. Vi har været rigtig dygtige til at træne dog dancing. Dido er bare god....men det er værre med handleren. Dido er hurtig og på hele tiden. Hun vil det så gerne. Uha...nogle gange er det bare svært at følge med. Dido kan nu disse trixs: Bakke, twist, spin, gå imellem mine ben(imens jeg går), gå zig-zag, springe imellem mine ben( Når jeg står som en ballerina - kønt syn ;)) danse, og synge når Jens spiller el-guitar i kældernen ;)

Siden har vi også været en tur i DK. Dido skulle en tur til tanddyrelægen. Hold da op, så proffesionelle de er i DK. Fantastiskt.

I dag var vi til pengeindsamling for Røde Kors. Dido fik et meget fint Røde Kors dækken på. Vi fik masser af opmærksomhed.

Dido er vild med min datter Emilia og omvendt. Emilia snakker om Dido, som det første når hun vågner. Det er såå fantastiskt. De er super søde sammen.

Vi skal nu snart til unghundetræning. Der er desværre ikke så meget, vi kan gå til her på øerne. Det er lidt kedeligt. Derfor er vi så glade for Dogdancing. Da vi kan træne herhjemme og udvikle os, imens Emilia sover. Så fint.

Vi har også tilmeldt os Kørekort til hund på bronze niveau. Det venter vi på.

Jeg har desværre havt problemer med mit kamera. Så de nyeste billeder af Dido har Emmy taget. Jeg skal få lagt dem herind.

Nok for nu.....




No comments:

Post a Comment